להבין את החלום Logo

בעלי ואני מטיילים יחדיו-היינו בחופשורצינו לחזור הביתה פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

בעלי ואני מטיילים יחדיו-היינו בחופשורצינו לחזור הביתה בצעידה ועברנו דרך הוסטל ונכנסנו ושיצאנו בעלי לקח בקבוק מים לדרך ואני מלאתי כוס במיץ תפוזים ושתיתי-כמעט שנשפך כי הכוס הייתה רכה המשכנו לצעוד נכנסנו לשוק ובו לחנות של ערבי, הראה לנו את החנות ולקחתי את בעלי ויצאנו מאחורי השוק ובעלי ציין שהשעון מראה את אותו מסלול חזרה וציינתי בפניו שאנו נכנסים לישובים ערבים ורצוי שנלך, הסתובבנו וחזרנו בחזרה והגענו לבית שכנראה היה שלנו עם עופות עסיסיים בידיי,אחד ירך וכל היתר שוקיים כ-3 אחד מהם אכלתי וחבר שלנו ערבי בא וציין כי הוא צריך את הירך וכל היתר אנו יכולים לאכול, הוא התיישב ליד בעלי וחיבק אותו ואני ליד אישתו שהייתה נראית קצת נפולת פנים מנסיעה משפחתית שחזרה ממנה

מה הפירוש של בעלי ואני מטיילים יחדיו-היינו בחופשורצינו לחזור הביתה בחלום

מה אומר בעלי ואני מטיילים יחדיו-היינו בחופשורצינו לחזור הביתה בחלום ? - פתרון החלום

אכלתי

לפי האמונה הרווחת אם אכלתם בחלום משהו טעים – החלום מבשר הנאה.

> חלומות נוספים המכילים 'אכלתי'

בית

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.

> חלומות נוספים המכילים 'בית'

בעלי

בעלך מסמן את הצד האחר שבך. לעיתים בעלך באמת מסמן את בעלך ואולי חששות שיש לך מהקשר ולעיתים הוא עזר כנגדך ולהראות לך בחלום את הצד באחר.

> חלומות נוספים המכילים 'בעלי'

לפי תודעה רוחנית געגוע לחבר

> חלומות נוספים המכילים 'חבר'

חנות

חשש לעסקים. החולם חושש לעסקיו. חנות פתחוה במכנסיים יכולה לסמל על בושה גדולה לחולם.

> חלומות נוספים המכילים 'חנות'

מטיילים

טיול בחלום מסמן רצון להתחלה חדשה ואת הצורך במשפחתיות.

> חלומות נוספים המכילים 'מטיילים'

מים

לפי האמונה הרווחת סימן לברכה

> חלומות נוספים המכילים 'מים'

מיץ

לפי תודעה רוחנית ערבוביה, פעם נעימה ופעם פחות נעימה

> חלומות נוספים המכילים 'מיץ'

מראה

לפי האמונה הרווחת השתקפות ההווה והעבר.החולם מוצא את עצמו ומבין לאן עליו ללכת.

> חלומות נוספים המכילים 'מראה'

עלי

לחלום על עצמך בחלום זה כמובן אחד החלומות השכיחים ביותר. נדיר מאוד שאנחנו חולמים חלום שאיננו מעורבים בו. ברוב החלומות אנחנו חלק מהחלום עצמו, ומתקשרים עם אחרים או חפצים דוממים בחלום. לעיתים בחלום אנחנו רק צופים אבל נדירים הם החלומות בהם אנחנו לא חלק מהחלום בכלל.

> חלומות נוספים המכילים 'עלי'

ערבי

לחלום על ערבי מסמן רצון למשהו פרוע, רע, בלתי ידוע. ליהודיה לחלום על ערבי זה סימן לפחד קמאי מהלא נודע ורצון פנימי לסקס פרוע. לגבר לחלום על ערבי סימן ורצון לנקמה.

> חלומות נוספים המכילים 'ערבי'

פנים

פנים נדירים בחלום הם תקשורת של החולם עם העולם הבא. נסו לחשוב האם הפנים אמרו לכם משהו בחלום.

> חלומות נוספים המכילים 'פנים'

שוק

לפי האמונה הרווחת חלום על שוק רומז כי על החולם לבחור בתשומת לב ממבחר כלשהו הנמצא לפניו.

> חלומות נוספים המכילים 'שוק'

תפוז

לפי האמונה הרווחת החלום מבשר הפתעה.

> חלומות נוספים המכילים 'תפוז'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

גל פייטלסון

חלומות דומים

חלמתי שאני בבית הישן של ההורים שלי(הם

חלמתי שאני בבית הישן של ההורים שלי(הם עברו דירה) ושכנים שלי בהווה(לא מהדירה של ההורים שלי) אומרים שיש משהו מזיק ובשביל זה צריך לקנות חולדות להעיף אותו. בהתחלה מתעמת איתם, לאחר מכן מגיע לעימות אישי איתי וכל פעם אני מצליחה להדוף אותו. עד שמגיע למצב שרוצה לפגוע בי ממש ואז אני מתעוררת

לאקס יש חברה חדשה שאני מכירה

חלום שחלמתי שמורן ממליצה לי ללכת לטבריה

חלום שחלמתי שמורן ממליצה לי ללכת לטבריה לזוג שהיא מכירה. אני נוסעת עם הטרולי אליהם. אנחנו הולכים לאכול סעודה ראשונה באיזה מקום וחוזרים. למחרת, הולכים לאכול ס. שניה באותו מקום. הלכתי לרגע וכשחזרתי, הם כבר לא היו שם. התחלתי לחפש אותם ולא מצאתי. ראיתי מישהי שהכרתי בשתי הסעודות והיא כיוונה אותי לאיזה מקום, הגעתי וראיתי עיר ענקית, פשוט ענקית והיא כולה יריד אחד שלם, מוכרים בתים, מכוניות, וכל דבר שיש בעולם! איזה גודל, איזה שפע, ואני הולכת והולכת, מביתן לביתן עם התיק הקטן שלי וכבר ממש מיואשת שאני לא מוצאת אותם. ואז אני רואה עוד מישהי שפגשתי בסעודות ושמה אתי והיא גם אומרת לי הם בביתן 178 (לא בטוח המספר) ומכוונת אותי לשם, אבל אני לא מוצאת, בקיצור תסכול אחד גדול. ייתי בעיר טבריה

פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.